Usch!

De som känner mig riktigt bra vet att jag är en jävla perfektionist! Och jag hoppas att ni inte tycker jag är alltför jobbig. För en vecka sen fick jag en ny iPhone för att min tidigare inte gick att åtgärda. Men redan första dagen när jag kommit hem med den upptäcker jag att den har ett streck under själva glaset, det syns mest i mörker, men om man kollar riktigt noga kan man se det också i dagsljus. Jag blir så otroligt galen på mig själv. Det är säkert ingenting som påverkar funktionen, men jag stör mig på det för då är den inte perfekt. Sen upptäckte jag att den också har en liten svart prick i displayen, sånt stör jag mig så otroligt mycket på. Men det är saker jag inte kan göra något åt!

Sen kanske det är onödigt att lämna in? Tänk om dem inte ser det? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0