Imorgon kommer bli en bra dag (hoppas)

Imorgon ska jag först jobba fyra timmar,ganska skönt pass.... Efter det ska jag träffa nathalie ;-) O testa att klippa mig hos frisörsalongen Satch som ligger på samma gata som mitt jobb, dessutom så ska jag ha 10% hos dem ;-) Så det kan ju alltid vara värt ett besök. Se om man trivs och blir nöjd med resultatet. Sen på kvällen ska jag åka till Skärholmen och hämta hem min baby, antingen en lagad, eller kanske en helt ny. Hoppas på det sistnämda men blir glad om dem lagat min .-) Det borde dem ju ha gjort, för har tagit nästan 3 veckor sen jag lämnade in den. om de inte ansett att det var något problem skulle väl de ha skickat tillbaka den ganska omgående..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0