Fredag :)

Det blev aldrig att jag gick och fick reda på hur min hy mådde för jag orkade inte göra det, så jag och Helene gick runt i stan o kollade i butiker och eftersom jag skulle ut på kvällen o det var maskeradtema så går vi in på Butteriks för att jag ska hitta någon rolig dräkt att ha på mig.
Efter mycket letande så bestämde jag mig för att vara en French maid översatt till svenska en fransk städerska :P Det enda som var lite tråkigt var att när jag sätter på mig den hos min kompis senare på kvällen så är den jättestor även fast det var one size. Tydligen är jag för liten för att kunna ha one size :(

Jag o Felicia drar som alltid till 360 och kvällen blev jämfört med tidigare utgångar till stället helt underbar :) vi börjar prata med två killar som vi pratar med hela kvällen, både jag o Felicia blir bjudna på varsin drink, jag vet inte vad Felicia fick men jag beställde en sex on the beach :) Det var kul att dricka med tanke på att jag inte har gjort det på över två år :P Vid halv två drog vi hem :) En lyckad kväll blev det med andra ord :) Den 19 november är det dags igen. Redan inplanerat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0