Värsta kaosdagen :(

Ja, idag har varit en riktig kaosdag.. Först är det stopp på gröna linjen så man får ta bussen in till jobbet istället för tunnelbanan som man brukar ta. Jag kommer till jobbet fem i elva o ska börja elva.. Men jag är uppe i kassalinjen tre min innan jag ska stämpla in. Jag är fan riktigt grym på att passa tider :-)
Idag har dem hållit på att göra om köket på jobbet och då blev allt verkligen kaos, men det blev bättre efter några timmar. Men jag förstår inte varför vi ska hålla öppet när vi håller på o bygga om o dylikt. Men det är inte mitt ansvar.
Efter jag har slutat träffar jag Anna o vi tränar tills vi är alldeles slut i hela kroppen.. Nu känner jag verkligen av min träningsvärk. ;-) Sen handlar jag en dyr julklapp till min mamma för hela 749 kr ;). Det lär bli den enda... Efter det drog vi till daglivs och köper naturgodis  och jag börjar flörta med killen i kassan. Han var riktigt charmig :P

Nu slötittar jag på i form med Anna Anka... helt ok prgram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0