Träning <3

Åh! Känslan efter man tränat är så jävla underbar. Idag åkte jag in till fridhemsplan där jag tränar på fitness24seven. Jag vet att det är en lång bit för mig att åka, men deras lokal där är så oerhört fräsch! :) Idag körde jag blandat, jag började med lite kondition, sen styrka, mest övningar som gör att rumpan blir fastare... det är något som jag alltid har önskat mig.. :) sen blev det en del armövningar :) Det är ju så sjukt snyggt när man har snygga o vältränade armar... o på mitt jobb så får jag visa dem också ;)

Jag vet dock inte rikitg när jag ska komma iväg nästa gång, har två dagar med nattpass framför mig så då blir det nog svårt... hoppas att jag kan komma iväg en snabbis på lördagen ;)

/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0