Ny vecka :)

Helgen som passerat var en bland de bästa på riktigt länge. Först utgång på fredagen med Felicia som blev riktigt lyckad, samt lite härligt hett smsande som dock kommer visa sig på nästa mobilräkning :/ Haha. På lördagskvällen hade jag filmkväll med Johanna o Petra, vi gjorde mashmellows doppade i choklad o strössel, det var riktigt gott o filmen vi såg var också väldigt bra :) På söndagen åkte jag o Petra in till stan och kollade i affärer... jag hittade en ny ansiktsserie för finnar på apoteket. Hoppas på att den ska hjälpa mig att få kontroll över min hy. Den var inte så dyr heller.

idag, måndag så har jag jobbat, 10:30-17:00. Det gick helt ok, men till o från var det lite kaotiskt. Väldigt mycket folk o stora beställningar :S o strul med våra kortterminaler :( Efter det så gick jag till gymmet o tränade i en timme vilket kändes riktigt underbart efteråt. Ska se till att det blir flera gånger denna veckan, ska försöka bestämma mig för att träna minst tre gånger/vecka framöver :)

ha det så länge / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0