en lugn helg hittills... skönt!

I fredags jobbade jag även fast jag kände mig aningen krasslig o som jag har gjort i stort sett hela veckan, men det gick bra att jobba ändå. När jag slutat går jag och köper mig en stor godispåse, det är ju fredag o man måste unna sig lite smått o gott. Dock slängde jag en del av godiset, får dåligt samvete av att äta godis. Det är ju inte jättebra för kroppen :-( I alla fall så somnade jag vid åtta o sov till typ midnatt o då gick jag upp från vardagsrummet o fortsatte att sova i sängen, vilket är underbart skönt, dock lite ensamt!

Idag, lördag, har jag varit en sväng in till stan, hade lite ärenden som gick kalas. Träffade även Felicia ett tag, vi hade trevligt!
Vid halv nio kom två tjejkompisar över och vi spelade spel  (Let's dance) och kollade lite på youtube. Nu har de nyligen gått hem och jag ska snart lägga mig och sova! Imorgon blir en lugn dag, ska städa rummet och bädda rent! Snart är det jul och i nästa vecka får jag mitt efterlängtade paket! YES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0