;-)

Sen under veckan har jag även lekt med mig själv ;-) Jag fick hem min dildo som jag beställt och fick även med en porrfilm. Haha... tycker det är riktigt kul med allt som har med sex att göra... Men batterier följde inte med den så då fick jag använda den jag har sen tidigare.. och det var riktigt skönt ska jag säga, men dock inte lika skönt som det skulle vara med en äkta :P Den natten hade jag svårt att sova.. :P

Dagen därpå efter jag hade slutat jobba så gick jag och två kollegor till daglivs för att handla mina batterier. Först var jag osäker på vilka det är jag skulle ha, så då ber vi kassakillen om hjälp och han undrar ju vad jag ska ha batterierna till... och öppen som jag är säger jag : jag ska ha dem till min dildo ;-)" han blir knallröd i ansiktet, men det kan man nog förstå :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0