Mysig helg <3

Hela helgen tillbringade jag med en av mina bästa vänner, Felicia. På fredagen var vi bara hemma hos henne och tog det lugnt, vi kom i säng vid kvart i ett, men jag hade sovit största delen av kvällen så det var ändå ganska lätt att somna...
På lördagen åkte vi in till Nacka Forum för att bli fotograferade för l'oreal. De sökte nya hårmodeller.. Jag tyckte inte bilderna de tog på mig blev så bra, men jag vill inte bli en modell heller, har svårt att ta åt mig av vad fotografer säger, bla om hur man ska posa mm.
Efter det åker vi hem och färgar håret. Mitt ser man inte så stor skillnad på före och efter, men jag är riktigt nöjd. Senare drar vi in till stan, till mosaik och möter upp två av Felicias vänner, kvällen blir kul, men avslutas kanske inte som man önskat, men fler tillfällen kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0