I slutet av mars ...

Ska jag införskaffa mig en ny bärbar dator. Jag har bestämt mig för att överge PC och  gå över till Mac. De flesta jag har pratat med säger att dem är sjukt bra. Så varför skulle dem inte vara det? Jag ska i alla fall slå till på en macbook pro då.. Den ligger runt 11000... men ska ta 5000 eller 6000 från mitt sparkonto.. jag vet att det kommer kännas tomt då, men kommer ändå ha kvar 10000 på det o sen ta resten från lönen... Jag får helt enkelt leva fattigt en hel månad... Men jag fyller ju år i april så jag kanske får lite ekonomisk hjälp..

Undrar om jag kommer lära mig mac lätt eller om det tar ett tag :P Det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0