En bra dag :)

Idag har varit en riktigt bra dag :-) . Tidigt, vid halv tio på morgonen så åkte jag in till stan för att möta upp min Oliv. Vi gick runt på stan, uppsökte ett apotek och sen gick vi till elgiganten, för att jag skulle köpa en ny bärbar dator.. Efter mycket velande så blir det ingen Mac utan en Vaio. Den uppfyller mina behov och är några tusenlappar billigare än mac.. Jag gillar mac, men vill inte lägga 10000 på den. Men när vi kommer dit så har dem bara ett demoex, den som står framme i butiken, men jag som är perfektinist vill ju inte ha det, så det blir inte att jag kommer hem med någon dator, utan jag ska beställa den på nätet. troligen imorgon :). Efter det går vi runt till en massa sexbutiker :) jag blir helt till mig ;-).

Senare på dagen mötte jag upp Karro, vi åkte till fridhemsplan där vi tränar.. på vägen dit har vi ett trevligt samtal med två äldre damer. Äldre damer är så trevliga och roliga att prata med :-). Träningen gick bra och jag träffade en gammal kollega. Det var längesen jag träffade henne..

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha vart har vi egentligen sexbutiker här omkring? vet bara en på söder. o så blue vision förstås....

Måste kolla upp konkurrenterna... haha

2011-03-17 @ 17:32:46
URL: http://finest.se/aangelicaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0