Veckan som varit...

Veckan som varit har varit jobbig.. Jobbade två frukostpass, onsdag och torsdag och till en början gick det bra, jag lärde mig frukosten riktigt bra, har inte jobbat sådana pass så ofta sedan jag blev anställd där. När passen vbar över kändes det att jag verkligen jobbat och den känslan är i och för sig väldigt härlig för man sover bra på natten då... oftast..
På torsdagen efter jobbet träffade jag Oliven :) Vi åkte till skärholmen för att hämta min telefon.. Jag fick en ny, så det är tredje gången gilt! Men den är perfekt så jag är nöjd! Nu ska jag bara införskaffa bra displayfilm så att jag skyddar både fram och baksida :-) Sen kom jag hem med en snygg träningsväska också!
Fredagen och lördagen flöt på bra, fast på lördagen var det verkligen kaos hela tiden, mycket att göra! Har aldrig varit så trött i hela mitt liv efter ett arbetspass... :-(
Jag är ledig fram till onsdag så nu har jag planerat in en del att göra medan jag är ledig! Det känns skönt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0