UTGÅNG :)

Ikväll blir det utgång :) Ska ut med min underbara vän Felicia, det blir det gamla vanliga stället, 360 :) Jag ska komma till henne vid 18-tiden så ska hon laga lite mat o sen snackar vi nog massa tjejsnack :)
Nu på förmiddagen ska jag följa med min pappa på en promenad, hade egentligen bestämt att åka iväg till gymmet, men jag var uppe väldigt sent igår, så känner att jag får börja med det ordentligt nästa vecka! :) Efter det så ska jag bege mig in till stan och träffa Helene :) Jag ska få reda på hur min hud mår :)

hej så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi kommer att få sjukt roligt! :) Hälsa Helene :P Puss

2010-10-29 @ 09:56:33
URL: http://Feliciasnoveller.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0